TIC: les noves tecnologies a primaria i actualment

L'época de primaria és una de les més enriquidores que tenim durant la nostre vida escolar i per que pogués ser completa les TIC formen una part molt important.

En la meva escola d'educació primaria no vaig tindre la sort de poguer apendre res sobre les TIC, més aviat, era un món desconegut per a mi. Molts cops anava caminant pels passadissos i veia aquella gran aula on entraven els nois grans de l'escola i es sentaven davant davant d'un televisor i començaven a fer coses que no entenia motiu ni la finalitat.
Els ordinadors i el món de la informàtica no era l'únic que desconeixia. No tenia cap mena de coneixemen d'equips de música, telefons móvils... era un món completament desconegut per a mi on l'únic electrodoméstic relacionat amb els TIC era la televisió i solament li prestava l'atenció necessària per poguer veure dibiuxos animats.

Actualment les coses són molt diferents. Ara no hi ha una novetat tecnológica que no m'asaventi i després d'ssaventarme i sapiguer de que va o en que consiteix ja decidir si m'interesa o no.

Ara mateix estic escribint en el meu bloc universitari, on apart de poguerlo utilizar per l'universitat te moltes altres funcions com explicar vivencies, experiencies constructives o pujar alguna que altre imatge. Internet es un món sense fi on tenim un ventall inmens de posibilitats per poguer triar els continguts que ens semblin més intersants, ja poden ser noticies esportives, noticies nacionals o internacionals, videos, música.... és tan ampli que podriem estar tot el dia parlant del món virtual.

No solament hi ha internet, també podem trobar pissarres digitals, movils d'última generació, reproductors de música cada cop més petits i de més calitat... les TIC avancen i nosaltres amb elles, si no ho fessim no podriem continuar informantnos de les noves formes d'aprenentatge

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada